دوشنبه 1403/02/31 10:10 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 4
1403-02-11 13:17 - شماره خبر : 43 0
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردبیل:

صدای معترضان با برخورد خشونت‌آمیز بسته نمی‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردبیل گفت: افکار عمومی و آزاداندیشان جهان بیش از این جنایت و حمایت برخی دولت‌ها از نسل‌کشی در فلسطین را تحمل نخواهند کرد و نمی‌توان با برخورد خشونت‌آمیز صدای این معترضان را بست.

علیرضا علیزاده اقدم در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، به اعتراضات اَخیر در دانشگاه‌های آمریکا از جمله کلمبیا، ییل و نیویورک پرداخت و گفت: دانشجویان در این اعتراضات تجمعاتی برپا کردند که به نشانه همبستگی با مردم غزه و حمایت از آنها بود، اما تمام دنیا شاهد بود که مدعیان حقوق بشر فقط ادعای دفاع از حقوق بشر و آزادی بیان را دارند و پلیس امنیتی آمریکا با خشونت تمام این معترضان را سرکوب می‌کند.

وی افزود: اگر این اعتراضات در ایران رخ‌داده بود کشورهای غربی با استفاده از افراد خودفروخته و هوچی گری‌ هر روز و هر لحظه در حال تجزیه‌وتحلیل بودند تا برای ایران قطع‌نامه‌هایی از طرف حقوق بشر صادر کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردبیل با اشاره به اعتراضات چندماهه سال ۱۴۰۱ ایران اظهار داشت: در طول این اعتراضات هیچ‌کدام از نیروهای امنیتی و نظامی به محیط دانشگاه‌ها وارد نشدند این نشانگر این است که جمهوری اسلامی ایران برای جامعه فرهیخته دانشگاهی و علمی احترام قائل است و مسائل و مشکلات مربوط به حوزه‌های دانشگاه را باید خود دانشگاه‌ها حل‌وفصل کنند.

وی تصریح کرد: نگرانی دولتمردان آمریکایی از گسترش اعتراضات در داخل و خارج کاملاً مشهود است؛اما قطعاً این موج ایجاد شده در دانشگاه‌های آمریکا رژیم صهیونیستی را با خود خواهد برد و این موج اعتراضی خاموش‌نشدنی است.

علیزاده اقدم اضافه کرد: این اعتراضات نشانه این است که افکار عمومی و آزاداندیشان جهان بیش از این تداوم این جنایت و حمایت برخی دولت‌ها از نسل‌کشی در فلسطین را تحمل نخواهند کرد و نمی‌توان با برخورد خشونت‌آمیز صدای این معترضان را بست.

انتهای خبر/

https://www.sabalanema.ir/short/N2r8P
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر