دوشنبه 1403/02/31 08:16 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 2
1403-02-19 19:31 - شماره خبر : 153 0
مسئول مرکز نیکوکاری شهر ایردموسی مطرح کرد:

فضای مجازی ابزاری مناسب برای یاریگری محرومین

مسئول مرکز نیکوکاری شهر ایردموسی گفت: بیشترین خیرینی که برای تأمین معاش مردم محروم خیرات می‌کنند از طریق فضای مجازی با مرکز نیکوکاری همکاری دارند.

 حجت اسلام هادی پیری در گفتگو با گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما» اظهار داشت: مرکز نیکوکاری علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام شهر ایردموسی در سال ۱۳۹۹ جهت خدمات به خانواده‌های نیازمند و محروم تأسیس شد و تا کنون هر ماه خدمات اجتماعی و فرهنگی به این عزیزان داده می‌شود.

 وی افزود: مرکز نیکوکاری زیر نظر کمیته امداد شهرستان سرعین فعالیت می‌کند و با ارگان‌های امدادی دیگر از جمله بسیج سازندگی؛ بهزیستی همکاری دوجانبه دارد.

 مسئول نیکوکاری شهر ایردموسی گفت: برنامه کوتاه‌مدت ما حمایت معیشتی از خانواده‌های نیازمند است، اما برنامه بلندمدت، این است که بتوانیم آنها را از تحت پوشش خارج و خودکفا کنیم چه در زمینه اقتصادی چه در زمینه اجتماعی تلاش می‌کنیم با توکل بر خداوند بزرگ این امر مهم را محقق سازیم.

 وی با اشاره به اقدامات انجام شده در مرکز نیکوکاری ایردموسی تصریح کرد: تحت پوشش قراردادن خانواده‌های نیازمند که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند، اعطای وام قرض‌الحسنه، تعمیر و بازسازی مسکن، تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان، احسان حسینی در ماه محرّم، پوشاک برای فصل زمستان، اهدای وسایل گرمایشی، برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره و سبک زندگی اسلامی از جمله اقدامات این مرکز است.

 پیری ادامه داد: در حال حاضر ۲۰ مددجو تحت پوشش مرکز نیکوکاری علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام شهر ایردموسی وجود دارد.

 وی گفت: حامیان و خیران این مؤسسه بیشتر از طریق فضا مجازی و یا کمیته امداد و با بنده ارتباط برقرار می‌کنند و با اعتمادی که ایجاد شده توانستیم به مددجویان بسیاری در طی چند سال خدمت‌رسانی کینم.

 انتهای خبر/

https://www.sabalanema.ir/short/V1oM5
اخبار مرتبط

در جریان وقوع حادثه برای رئیس‌جمهور اتفاق افتاد؛

تذکر کارگروه امنیت روانی اردبیل به شایعه‌سازان

1403/02/30 21:32

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل خبر داد:

اعزام امدادگران اردبیل به محل حادثه بالگرد رئیس‌جمهور

1403/02/30 18:25

لغو سفر رئیسی به پارس‌آباد؛

رئیس‌جمهور برای افتتاح «قیزقلعه سی» وارد تبریز شد

1403/02/30 07:40

تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر